Dag 4 - Reisverslag uit Sitges, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Sitges, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Dag 4

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

08 Mei 2023 | Spanje, Sitges

Dag 4

Maandag 8 mei

7 uur was ik wakker, goed geslapen, Fitbit gaf 82 pnt. Dat is goed. Een droog stokbrood gegeten met kaas en plakjes worst. Klaas nodigde ons uit voor koffie, heerlijk zodat wij om 8:19 konden vertrekken van het mooie landgoed. Richting zuiden naar Barcelona. Heerlijk langs de zee en in de stad via de avinguda diagonal veel fietspaden dwars door de stad. Eddy moest nog een zonnebril, even bij een opticien langs en ook dat weer voor elkaar. Heerlijk geluncht aan het strand maar vlak voor Sitges moesten nog even de 500 hm afgelegd. Jezus een beetje 5% maar met alle bagage, pfff. De man op de brommer ging drie keer zo hard. Aangekomen op camping Sitges, tent op gezet, de buren boden een biertje aan [e-1f600] . Even gedoucht, blog even schrijven en maar zien wat de avond brengt.

• 08 Mei 2023 - 18:34

Wenesly :

Wat vet! Mooie foto’s mannen.

• 08 Mei 2023 - 18:41

Dirk :

Inderdaad goed bezig, mannen!

Wat zal Eddy morgen gaan kopen, wat hij vergeten is?

• 08 Mei 2023 - 18:42

Rosa:

De kop is er af!

De man met de brommer ging 3x zo snel... dat wordt nog wat! Als het vloeken op internet maar niet ook 3x zo veel wordt ;-)

• 08 Mei 2023 - 19:14

Marius:

Geniet er van Henk! Ziet er goed uit

• 08 Mei 2023 - 19:16

Terry:

Gelukkig is het niet zo warm in Sitges, goede fietstemperatuur! Heeft Eddy nu alles [e-1f609]?

• 08 Mei 2023 - 19:35

Guido:

Als het motortje niet nodig is dan mag het ook op eigen kracht Eddy [e-1f61d]

• 08 Mei 2023 - 20:00

Eddy Bakker:

[e-1f6b4] Goed bezig mannen geniet ervan.

• 08 Mei 2023 - 20:12

John D:

dat zijn weer mooie beelden Henk. Ik mis de strava uploads wel een beetje. Dan kunnen we precies zien welke route jullie rijden.

• 08 Mei 2023 - 20:19

Ger:

Prachtig! Lijkt me toch wat intensiever dan onze tocht op de motor naar Italië indertijd Henk.

• 08 Mei 2023 - 20:32

Cora:

Fijn welkom op de camping met una cerveza!

• 08 Mei 2023 - 20:37

Martha:

Succes mannen![e-1f44d][e-1f3fd]

• 09 Mei 2023 - 09:45

Michele :

Prachtige foto's! Veel plezier en succes!

• 09 Mei 2023 - 09:49

Michael:

Philippe wil twee keer jouw verhaal horen. Vraagt, wat is opa aan het doen? Met de foto's en je verhalen houd je ons goed op de hoogte, dagelijks leuk moment voor de kleine man!

Ziet er heerlijk uit, geniet ervan!

• 12 Mei 2023 - 16:56

Mike:

FANTASTISCH!!!!

Verslag uit: Spanje, Sitges

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023