Rondje gemaakt - Reisverslag uit Uña, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Rondje gemaakt - Reisverslag uit Uña, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Rondje gemaakt

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

21 Juni 2024 | Spanje, Uña

Vrijdag 21 juni 2024

We zitten in ons hotel in Uña. De uitbater heeft goed op de auto gepast. Toen we hem wilden starten deed hij het niet. Nieuwe auto, wat is er aan de hand. Ik dacht meteen aan de accu, leeg na een maand stilstaan. Al die elektronica die er in zit.

De broer van de hotel eigenaar heeft startkabels, zou om acht uur komen. Wij natuurlijk denken Ja ja Spaans acht uur zeker, maar om 10 voor 8 werden we geroepen dat hulp was komen opdagen. Hup starten en lopen, even een kwartiertje gereden, hopelijk is de accu morgen nog vol genoeg.

De laatste fietsdag was weer fantastisch, langs een heel mooi natuurgebied weer. Een korte afstand met veel hoogtemeters. We zitten nu voetballen te kijken, Sangria en wijn te drinken en straks nog wat eten. Morgen in de auto naar huis.


  • 21 Juni 2024 - 21:25

    Jolanda En Robert :

    Gefeliciteerd toppers! Volbracht. Super leuk om jullie te volgen. Geniet van jullie welverdiende drankje. Voor morgen, een goede reis naar huis. [e-1f340][e-1f340]


  • 21 Juni 2024 - 21:30

    Dirk :

    Het is volbracht, mannen! Complimenten en respect!


  • 21 Juni 2024 - 22:36

    Ellen:

    Leuk dat ik zo een tijdje met jullie mee heb mogen reizen!!

    Goede terugreis en tot ergens bij een csg event!!


  • 21 Juni 2024 - 22:36

    Dirk-Jan:

    Genoten van de verhalen. Goede reis terug!


  • 21 Juni 2024 - 23:00

    Eddy:

    Goed gedaan jongens, en morgen weer op weg naar huis. Goede reis


  • 21 Juni 2024 - 23:21

    John Dorgelo :

    Mooie dag verslagen. Ik heb ze met plezier gelezen Henk.


  • 22 Juni 2024 - 08:17

    Rosa, Micha, Philippe & Julius :

    Fantastisch pap, het is jullie gelukt! [e-1f4aa][e-1f3fc] Goede reis terug


  • 22 Juni 2024 - 11:50

    Annelieke:

    Prachtige Vuelta! Heerlijk die verslagen inclusief de huis-, tuin- en keuken feitjes over jullie mooie avontuur te lezen! Goede reis naar huis [e-38] tot bij CSG!


  • 23 Juni 2024 - 09:26

    Siska:

    Missie volbracht, chapeau! Fijn dat jullie het nu hebben kunnen afmaken na de pech met Effy vorig jaar. Ik heb genoten van de reisverhalen. Goede en veilige thuisreis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Uña

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 6488

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: