Een raar puntje in de route - Reisverslag uit Huete, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Een raar puntje in de route - Reisverslag uit Huete, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Een raar puntje in de route

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

19 Juni 2024 | Spanje, Huete

Woensdag 19 juni 2024

Prachtig tocht vandaag naar Huete. Hele rustige weg en mooie natuur, de grote leegte. Enorme velden met gerst, sommige velden al geoogst die gaan vast voor een 2e oogst. We slapen in een werkelijk prachtig paleis van koning Philips II die hier in 1602 sliep. Na een aantal keren proberen werkte de code om binnen te komen. Het café tegenover serveert een heerlijk menu del dia, en een heerlijk glaasje Sangría. Eerst een salade mixta voor mij daarna twee heerlijke karbonades met een paar aardappels. Postres is een ijsje geworden. Nu kijken we voetbal tijdens de siësta. Wel een behoorlijke steile klim naar Huete toe, stukken van 12%. De dag afstand is 46 km met 700 hm. In het paleis moesten nog wel even een paar gordijntjes opgehangen.

Morgen naar Cuenca, het lijkt erop dat we een beetje regen krijgen.


  • 19 Juni 2024 - 20:59

    Eddy:

    Jullie hebben wat met code's. En hebben jullie lekker geslapen in het paleis? En heeft de butler jullie goed verwend?


  • 20 Juni 2024 - 09:32

    Dirk :

    From now on: Royal bike boys on tour


  • 20 Juni 2024 - 10:06

    El Rey Henkini:

    Haha Dirk [e-1f600][e-1f600][e-1f4aa][e-1f4aa]


  • 20 Juni 2024 - 15:00

    Guido & Mech:

    Dat paleis ziet er prachtig uit (van het filmpje).. Maar vanwaar het puntje in de route?[e-1f914]


  • 20 Juni 2024 - 16:41

    Henk Lammerts:

    Kijk naar de route en je ziet een puntje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Huete

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 5039

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: