Ronda España - Reisverslagen van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Ronda España - Reisverslagen van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu

Ronda España

Fietsreis met Eddy, we volgen een route van Paul Benjaminse

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2024

Terugreis

21 Juni 2024

Rondje gemaakt

20 Juni 2024

Voorlaatste etappe

19 Juni 2024

Een raar puntje in de route

18 Juni 2024

Weer op pad
VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4853

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: