REGEN - Reisverslag uit Logrosán, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu REGEN - Reisverslag uit Logrosán, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

REGEN

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

10 Juni 2024 | Spanje, Logrosán

Maandag 10 juni 2024

Ruim 100 km en 700hm waarvan de laatste 30 km in echte regen en de rest in een beetje miezer of droog. We zijn in Logrosán. Wel hebben we de route een beetje aangepast, daardoor wel meer hm. Maar 20 km korter. Ook daardoor de via Verde niet gedaan. Dat is vaak een gravel pad en met regen gaat dat plakken tussen je banden en spatbord. Dat leek ons ook niet zo handig. We hebben een prachtig appartementje. Bij aankomst aan de deurbel bellen, er gebeurde niets. Dan telefoontje plegen, wij duidelijk maken dat we er zijn, zij praat natuurlijk terug in rap Spaans en ze verbreekt de verbinding. Ondertussen wachten wij voor de deur in de stromende regen. Nog maar eens bellen, maar er komt een autootje aangescheurd, er springt een vrouw uit die de deur voor ons openduwt. Dat hadden we zelf ook gekund eigenlijk. Ze laat ons binnen, fietsen op de binnenplaats, alles prachtig. We hebben een groot bord vis gegeten, te veel en ook nog elk een eigen bord. Ondertussen is het weer zonnig, nog wel wolken maar morgen is het prachtig weer. We hebben wat boodschappen gedaan voor vanavond en morgenochtend. Nu maar weer rusten. Terwijl ik dit schrijf komt er een man binnen in ons huis, die nog steeds binnen is. Zou hij hier ook iets huren of is dit de eigenaar? Even kijken maar ik zie hem niet meer. Wel zijn er nog andere kamers waarvan de deur op slot is. Benieuwd wie er nog meer komen straks.


  • 10 Juni 2024 - 20:02

    John:

    zet je fiets even op slot Henk.......


  • 10 Juni 2024 - 20:03

    Henk Lammerts:

    Doen we John


  • 10 Juni 2024 - 20:20

    Ger Haverkamp:

    Todo muy bien Henrique, disfrútala!

  • 10 Juni 2024 - 20:33

    Terry Goud:

    Haha, niet alleen de fiets, ik zou ook de deur op slot doen!!!


  • 10 Juni 2024 - 21:38

    Rosa :

    Hahaha, ‘ hombre, que pasó?’ En dan een beetje de klemtoon op de laatste óóó [e-1f61c] roepen naar jullie mysterieuze gast met je armen wijd en schouders omhoog.


  • 10 Juni 2024 - 22:01

    Henk Lammerts:

    Haha hij is al een tijdje weg


  • 10 Juni 2024 - 22:37

    Siska:

    Haha jullie hebben wel iets mqet binnen komen in jullie accommodaties. Gelukkig komt het steeds goed.


  • 11 Juni 2024 - 07:57

    Dirk:

    Fietspomp binnen handbereik houden?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Logrosán

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 6488

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: