Volvo opgehaald - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Volvo opgehaald - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Volvo opgehaald

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

24 Juni 2024 | Nederland, Groningen

24 juni maandag 2024

De laatste etappe naar huis. Maar eerst hebben we gisteravond genoten van Zwitserland dat bijna won van Duitsland. Vanochtend eerst een ontbijt, lekker veel lekkere dingen. Om kwart voor negen vertrokken we naar Keulen om de Volvo weer op te halen. Het enige wat kapot was, een riem, die ook de dieselpomp aandreef. Alles doet het weer. Daarna naar Viersen de leenauto terugbrengen en uitleggen dat we de auto hebben gestart met startkabels omdat de accu leeg was en dat De boordcomputer gereset moet. Ze hoorde het allemaal aan, verder niets.

Nog even gegeten bij Apeldoorn, pffff de Somp, moest wel wennen weer hoor aan de Nederlandse horeca. Nu weer thuis, Hope sprong mij in de armen, net als Philippe. Wat een ontvangst. Brecht had ook een fijne tijd in mijn huis met Hope. Het zit erop, Spanje is fantastisch, het landschap, de steden, Toledo het mooist, de mensen, lief en altijd bereid te helpen. Granada, Ronda, Malaga, Cádiz, nog niet geweest, komt nog dat is zeker.

Het was heel gezellig met Eddy, dank jullie wel voor het meelezen en de leuke, lieve reacties.

Het blog stopt. Wellicht tot een volgende keer.

Groetjes van Henk [e-2764]️


  • 24 Juni 2024 - 22:33

    Terry Goud:

    Lieve Henk, wat een gezellige verhalen waren dat: veel fietsen, eten en slapen! Maar ook veel gezien en meegemaakt! Blij dat je weer veilig thuis bent en Eddy ook natuurlijk, tot gauw [e-1f600]


  • 24 Juni 2024 - 22:56

    Jolanda :

    Super fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en zo genoten hebben van de reis. Trots mag je zijn. Thuis met Hope, Philippe en iedereen ook weer fijn! [e-2764]️


  • 24 Juni 2024 - 23:48

    Dirk :

    Jij bedankt! Het was leuk jullie zo te volgen.


  • 25 Juni 2024 - 07:50

    Johan:

    Ik heb met plezier je blog gevolgd en een vleugje Spanje meegekregen. Dank je!


  • 25 Juni 2024 - 08:52

    Sjef Van Baast:

    Het was een genot om je verslagen te lezen Henk. Het was een mooi avontuur, met alles er op en er aan!


  • 25 Juni 2024 - 09:24

    Wilco:

    Supermooi avontuur Henk.

    En nu weer volle bak mee in Panache/CSG met ijzersterke benen :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 5085

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: