Elektronische deur - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Elektronische deur - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Elektronische deur

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

04 Juni 2024 | Spanje, Sevilla

Dinsdag 4 juni

We zijn in Sevilla, niet zo’n fantastische route deze keer, veel verkeer.

Appartement ligt in hartje Sevilla, morgen gaan we een bustour doen. We hebben de was weer gedaan, hangt al weer te drogen.

Ons appartement heeft codes om binnen te komen, geen sleutel, nou dat werkt niet zo lekker, we kunnen steeds niet naar binnen, eerst weer bellen met de verhuurder, weer uitleggen wie en waar we zijn, dan de code invoeren en hard tegen de deur duwen. Soms gaat de deur dan open. Maar zo zijn we wel lekker bezig. Het is idd wel prachtig dat ik hier zomaar ben en ook nog fietsend ben gekomen. Omdat ik de leenauto 25 juni moet inleveren gaan we donderdag richting het noorden, Mérida en vervolgens door de Extremadura naar Madrid.


  • 04 Juni 2024 - 22:04

    Eddy:

    Morgen lekker uitrusten, en Sevilla bekijken


  • 04 Juni 2024 - 22:09

    Terry Goud:

    Hoi Henk en Eddy, geweldig heerlijk in Sevilla, geniet ervan! En gewoon blijven duwen tegen de deur! Wij vertrekken morgen uit Vila Real, het noorden van Portugal, naar Burgos. Portugal is trouwens ook een goed fietsland met mooie circuits met fietspaden etc. Misschien iets voor jullie voor een volgende keer!


  • 04 Juni 2024 - 22:24

    Dirk:

    Fijne dag morgen! Don't forget the code...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 5039

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: