Mérida - Reisverslag uit Mérida, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Mérida - Reisverslag uit Mérida, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Mérida

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

08 Juni 2024 | Spanje, Mérida

Zaterdag 8 juni 2024

Vroeg wakker weer, even een heerlijk ontbijt gehad en op pad naar Mérida. Vooral naar beneden maar soms ook omhoog natuurlijk. Mijn band liep wel langzaam leeg, ik had er gisteren ook een nieuwe binnenband in moeten laten zetten. Gelukkig voldoende patronen mee om de band vol te houden. In het hotel in Mérida heb ik er vanmiddag even een nieuwe binnenband ingezet. We waren al om half één hier. Even een lunch gedaan en daarna Siësta. Vanavond even wat oude Romeinse cultuur opgezocht en gegeten, in deze Spaanse Romeinse stad een heerlijke Italiaans Risotto.


  • 08 Juni 2024 - 22:14

    Eddy:

    Nu maar hopen dat je band heel blijft Henk. Mooie foto's En Henk die korte broek staat je goed


  • 08 Juni 2024 - 23:15

    Rosa:

    Ja, hopen dat t nu goed blijft gaan! En even nieuwe patronen kopen…


  • 09 Juni 2024 - 09:21

    Siska:

    Fijn Henk dat het voorspoedig gaat. Het Spaanse leven is wel aan te wennen. Siësta, lekker eten en drinken. Je zou bijna vergeten welke fysieke prestatie jullie daarvoor doen. Leuk dat je ons laat mee genieten met die leuke foto,'s.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mérida

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 5046

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: