2-1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu 2-1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

2-1

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

16 Juni 2024 | Spanje, Madrid

Zondag 16 juni 2024

Vandaag naar Madrid, met de trein vanuit Aranjuez.

Atocha kwamen we aan, eerst even ontbijten, dan een hop on en of bustour. Uitgestapt vlakbij Plaza Mayor. Prachtig plein, maar wij waren niet de enigen die dat vonden.

Om drie uur een café gevonden en voetbal gekeken. Gelukkig 2-1 gewonnen. Op de terugweg per ongeluk te vroeg uitgestapt. Was nog even moeilijk om weer in te checken. Morgen weer naar Madrid voor het Bernabéu, de Guernica van Picasso en misschien het Prado. Nu uitrusten.


  • 16 Juni 2024 - 22:22

    Eddy:

    Ik lees het al je heb veel plezier in Madrid, en morgen weer genieten in Madrid


  • 17 Juni 2024 - 12:41

    Giep & Mech:

    Leuk naar het Bernabeu!! Ben benieuwd wat je ervan vindt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 6488

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: