Dag 1 - Reisverslag uit Chalon-sur-Saône, Frankrijk van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Chalon-sur-Saône, Frankrijk van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Dag 1

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

05 Mei 2023 | Frankrijk, Chalon-sur-Saône

Dag 1

Vrijdag 5 mei

Vooral een auto reis dag, een dag later dan de de bedoeling zijn we vertrokken. Vriend Eddy kreeg twee weken terug weer last van zijn vorig jaar november gedotterde knie. Uit een foto bleek weer een verstopping zodat een scan werd geadviseerd. Gisteren 4 mei was daar tijd voor. Uit het gesprek met de arts werd duidelijk om wel te gaan. Eigen risico maar dat is het hele leven. Half negen was ik in Onderdendam en rond negen uur zijn we vertrokken. Erg druk onderweg, als Eddy reed hup zo de file in. Dus zelf maar het stuur ter hand genomen. Aangekomen in Chalon- sur-Saône. Een Premier Classe. We hebben de beschikking over 11 m2 [e-1f633]


  • 05 Mei 2023 - 21:33

    Nico Bos:

    Mooi dat het door kon gaan


  • 05 Mei 2023 - 21:34

    Rosa :

    [e-1f4aa][e-1f3fc][e-1f4aa][e-1f3fc]


  • 05 Mei 2023 - 21:53

    Eddy Buisman:

    Van de 12 uur reistijd zat ik 4 uur achter het stuur waarvan 3 uur in de file. Toen ik eindelijk werd afgelost door Henk bleek dat hij via google maps zag dat de file binnenkort zou eindigen. Dit zet natuurlijk wel de toon voor de rest van de reis. [e-1f602][e-1f602][e-1f602][e-1f602]


  • 05 Mei 2023 - 22:16

    Wenesly :

    Fijn dat het door gaat! Veel plezier mannen


  • 06 Mei 2023 - 08:53

    Siska Lammerts:

    Veel plezier samen boys, en geen ruzie maken[e-1f604]


  • 06 Mei 2023 - 21:26

    Gerard Bergsma:

    Heel veel succes Henk en Eddy. Geniet er vooral van, het gaat om de reis en niet het doel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Chalon-sur-Saône

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 6503

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: