Dag 2 - Reisverslag uit Sant Andreu de Llavaneres, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Sant Andreu de Llavaneres, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Dag 2

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

06 Mei 2023 | Spanje, Sant Andreu de Llavaneres

Dag 2

Zaterdag 6 mei

Half 7 was ik wakker, goed geslapen. Eddy werd later wakker en minder geslapen. Hij droomde dat de fietsen waren gestolen. Toch enige twijfel of hij wel durft? Na het ontbijt zaten we om 08:15 in de auto. Snel door Lyon geen file. Wel veel verkeer onderweg, vast weer een of andere heilige die de Fransen verplicht om op stap te gaan over de snelweg. Rond een uur of 6 kwamen we aan bij Roca Roja 3 in Sant Andreu de Llavaners. Heel hartelijk onthaald door Klaas en Jenny, hun honden en katten. Een geweldig landgoed, ze zijn aan het bouwen en hebben ruimte voor B[e-38]B. Een fantastische plek, laten we hier maar blijven. Zo mooi je wil hier niet meer weg.

we worden geroepen om te helpen met snijden.

we genieten van een heerlijke maaltijd met heerlijke wijnen

Morgen, zondag blijven we hier en maandag vertrekken we voor de 1e etappe naar Sitges.


  • 06 Mei 2023 - 21:23

    Terry :

    Da's weer lekker snel doorgekacheld, zeg! Ben benieuwd hoe het op de fiets gaat!

    Lekker uitrusten morgen!


  • 07 Mei 2023 - 08:22

    Siska Lammerts:

    Wat een prachtig plekje, snap dat je er wel wilt blijven. En voor de jnwendige mens wordt goed gezorgd.


  • 07 Mei 2023 - 09:13

    John D:

    Jij bent een kouder zwembad gewend volgens mij Henk. Mooi verslag en foto's weer. Ik lees het met veel plezier.


  • 07 Mei 2023 - 10:23

    Rosa :

    Waaauw, prachtig! Hier ook goed geslapen?


  • 07 Mei 2023 - 11:50

    Stefan:

    Het is geen Heiligen-dag. Dit weekend is lang weekend voor de Fransen want maandag 8 mei is de dag van de overwinning. Dus als dicht en iedereen vrij [e-1f1eb][e-1f1f7]


  • 07 Mei 2023 - 14:40

    Cora:

    Het ziet er allemaal prachtig uit! Disfruta tu viaja y me encanta leer sobre tus aventuras

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sant Andreu de Llavaneres

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 6503

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: