Dag 6 - Reisverslag uit la Bisbal de Falset, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit la Bisbal de Falset, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Dag 6

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

10 Mei 2023 | Spanje, la Bisbal de Falset

Dag 6

Woensdag 10 mei

Vandaag aangekomen in La Bisbal de Falset. Een mooi oud huis, mooie kamer en vanavond hier eten. Even geen camping. Weer 1000hm, en ook nog wind tegen en die waait hard uit het zuiden.

Bovenop een top kwamen we een Fries stel tegen die dezelfde route maar vanaf Sevilla rijden. Natuurlijk tips gekregen en gegeven over goede overnachtingen die ook aan te rijden zijn. Vandaag iets minder afstand gereden, was goed te doen. Vanochtend wat gewicht kwijtgespeeld, mn kleding en ik probeer mijn achtertas naar Nederland te zenden want hoe minder gewicht hoe beter het is te doen. Het lijkt te gaan lukken met UPS. Tas wordt hier opgehaald en thuis afgeleverd wel met hulp van de hele aardige hoteleigenaren, doordat ze o.a. het a-viertje met de barcode voor mij hebben geprint. Alles lukt omdat ik natuurlijk drie jaar Spaanse les heb gevolgd samen met Hella in Groningen bij Fuentes. Morgen fietsen we naar Arnes, langs een oude spoorlijn. Tot morgen


  • 10 Mei 2023 - 21:24

    Wenesly :

    Wat een weertje mannen

    De foto’s geven een goed indruk wat jullie allemaal mee maken.


  • 11 Mei 2023 - 08:50

    Nico Bos:

    Mooi weer zo te zien. Doe voorzichtig in dat warme weer! Veel drinken! Succes weer verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, la Bisbal de Falset

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 6503

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: