Dag 7 - Reisverslag uit Bot, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Bot, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Dag 7

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

11 Mei 2023 | Spanje, Bot

Dag 7

Donderdag 11 mei

€5 gewonnen met het staatslot en aangekomen in Bot. Vanochtend heerlijk ontbeten en we waren halverwege de klim toen Eddy ontdekte dat hij een tas was vergeten. Vandaag weer behoorlijk klimmen, bijna 1000hm. Maar ook afdalen naar de Ebro, bij Morá zijn we de rivier overgestoken nadat we bij een fietsenmaker even banden hebben opgepompt en piepende remmen hebben laten maken. Daarna volgde de via Verde, een oude spoorweg. Tot aan Bot, hier overnachten we op de camping.Bericht gehad van UPS dat mijn tas is opgehaald en waarschijnlijk morgen aankomt in Grunn.

• 11 Mei 2023 - 18:55

Guido:

Eddy is al wel een hoop vergeten deze vakantie [e-1f604]

• 11 Mei 2023 - 18:56

Mechteld :

Moeten jullie nog altijd bivakkeren op de camping na het winnen van zo’n hoofdprijs in de Staatsloterij ?[e-1f631]

Veel plezier daar!!![e-1f6b4][e-1f3fb]‍[e-2640]️

Succes weer morgen met een nieuwe dag [e-1f6b4]‍[e-2640]️[e-1f6b4]‍[e-2642]️

Verslag uit: Spanje, Bot

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023