Dag 8 - Reisverslag uit Herbés, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Herbés, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Dag 8

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

12 Mei 2023 | Spanje, Herbés

Dag 8

Vrijdag 12 mei

Vandaag hebben we de provincie Aragon verlaten en rijden we in Castellón.

We slapen in Herbés in een hotel gerund door mensen met een beperking. Er was moeilijk te komen erg steil. Aangekomen, alle deuren dicht niemand te vinden. Een local zag ons worstelen en besloot Maria even te bellen. Als een godswonder daar kwam Maria. In rap Spaans werd een en ander uitgelegd, belangrijk was: Comida vanaf 20 uur en Desayuno vanaf 08:30 uur. We zijn ook nog verkeerd gereden [e-1f621] en natuurlijk bergop. Vandaar bijna 1200hm. We hebben ook alle dagen wind tegen, harde wind. [e-1f633] Eerst even slapen nu.


  • 12 Mei 2023 - 17:32

    Cora:

    Bikkels zijn jullie en niets fijner dan nu even een klein wegtrekkertje. [e-1f60a]


  • 12 Mei 2023 - 19:58

    Stefan:

    Leuk om elke dag jouw verslag te lezen[e-1f4d4]

    En we hoeven het zelf niet eens te fietsen [e-1f6b2]


  • 12 Mei 2023 - 22:49

    Eddy Bakker:

    Goed bezig mannen. Hopie is vanmiddag op visite geweest hij vond het erg leuk


  • 13 Mei 2023 - 07:52

    Mike:

    Wat is links en wat is rechts in het Spaans?

    Wel weer mooi verhaal.

    Slaap lekker boy's


  • 13 Mei 2023 - 16:26

    Siska Lammerts:

    Heel fijn om jullie zo dagelijks te volgen en te lezen dat het goed gaat. Mooie avonturen en hoge bergen[e-1f605]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Herbés

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 6503

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: