Woensdag 17 mei dag 13 - Reisverslag uit Uña, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Woensdag 17 mei dag 13 - Reisverslag uit Uña, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Woensdag 17 mei dag 13

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

17 Mei 2023 | Spanje, Uña

Dag 13

Woensdag 17 mei

Vandaag de 10e rit. Het vertrek rond negen uur onder een strakblauwe hemel op ruim 1200 meter hoogtemaar slechts 3 graden. We klimmen naar 1600 meter en blijven lang op deze hoogte. De omgeving is schitterend. We zien reeën, konijnen, gieren en wauwen. Het landschap is fantastisch, het blijft wel fris. We komen langs de oorsprong van de Taag, waar Spanjaarden ons op de foto zetten en een beetje lachen om Eddy’s fiets, elektronica haha en vol bewondering naar mij kijken [e-1f600]. Verderop verlaten we de autonome regio Aragón en rijden Castilla- La Mancha binnen. In 3 km dalen we naar 1200 meter, 10%. Jammer dat dit snel over is. We rijden langs Rio Jucar met een fantastisch stuwmeer. De omgeving heeft iets van lac de Serre Ponçon in Fijn Frankrijk waar Hella en ik veel hebben “wild” gekampeerd. Zou hier ook heel goed kunnen. We rijden naar Uña, naar het hotel, waar Eddy een telefoontje verwacht van de vaatchirurg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Uña

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 6518

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: