18 mei - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu 18 mei - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

18 mei

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

19 Mei 2023 | Spanje, Zaragoza

Hemelvaartsdag 18 mei

Dag 14

We hadden een goede reisdag. Vanochtend 7:15 met een busje naar Cuenca. Vervolgens met de stadsbus naar het AVE station voor een snelle trein naar Madrid. Dan de metro naar het station voor de IRYO snelle trein naar Barcelona en met een trein naar Sant Andreu de Llavaneres waar Klaas ook aankwam met de sleutel en de Goldcar. Toen met de auto naar Zaragoza waar we nu een hotel hebben. Morgen weer naar Uña [e-1f633][e-1f600] om de fietsen en de tassen op te halen.

Het klinkt zeer efficiënt, dat was het ook maar natuurlijk wel met hulp van veel Engels sprekende in gele hesjes gestoken hulp op de stations.


  • 19 Mei 2023 - 17:18

    Guido:

    Fijn dat het allemaal efficiënt verloop [e-263a]️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 6513

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: