Vrijdag 19 mei slot - Reisverslag uit Sant Andreu de Llavaneres, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Vrijdag 19 mei slot - Reisverslag uit Sant Andreu de Llavaneres, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Vrijdag 19 mei slot

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

19 Mei 2023 | Spanje, Sant Andreu de Llavaneres

19 mei vrijdag

We zijn vanochtend vertrokken na een heerlijk ontbijt richting Uña waar onze fietsen en bagage liggen te wachten in het hotel Laguna aldaar. Vanuit Zaragoza een kleine 300km door Asturias en Castilla-La Mancha. Bagage opgehaald en terug naar Barcelona via Valencia en de kust. We zitten nu weer bij Klaas en Jenny op het prachtige landgoed in Sant Andreu de Llavaneres. Morgen of zondag reizen we weer naar Groningen. Onze tocht eindigt door problemen met Eddy’s knie. Wie weet maken we het ooit nog af. Wel eindigt het blog hier. Dank jullie allemaal voor de mooie reacties, meeleven en volgen. Tot een volgende keer

Groet van Henk


  • 19 Mei 2023 - 22:38

    Wenesly:

    [e-1f64f][e-1f3fb]


  • 19 Mei 2023 - 22:38

    Gerard:

    Goede reis terug en hopelijk krijgen jullie een herkansing!


  • 20 Mei 2023 - 10:50

    Angélique :

    Goede reis terug Henk en Eddy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sant Andreu de Llavaneres

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 6488

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: