21 mei 2024 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu 21 mei 2024 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

21 mei 2024

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

21 Mei 2024 | Duitsland, Keulen

Vandaag 21 mei 2024

We zijn weer op pad. Onze fietstocht door Spanje, Henk en Eddy willen de Ronda España dit jaar afmaken. Wellicht wil je onze tocht volgen middels dit blog. Ik zal proberen elke dag iets te schrijven.

Vanochtend zijn we vertrokken met mijn mooie gouden Volvo richting Uña in Spanje, waar we vorig jaar gestrand zijn. bagage in de car en fietsen achterop.

We gaan onze fietstocht hervatten die vorig jaar helaas is gestopt door fysieke problemen met Eddy.De bedoeling was Valence te halen, Echter de auto heeft het nu laten afweten. We zijn in Keulen, de auto staat bij een Volvo dealer en wij kunnen morgen een leenauto ophalen. Een Renault Megane. Nou ja het moet dan maar. Morgen nieuwe berichten.


  • 21 Mei 2024 - 21:12

    Rosa:

    [e-1f613] Wat een pech, maar laat dat nu alle pech door deze reis zijn verzameld op de eerste dag


  • 21 Mei 2024 - 21:26

    Guido & Mechteld :

    Jullie laten de pret niet drukken! Dan maar een dagje later starten [e-1f4aa]


  • 21 Mei 2024 - 21:30

    John Dorgelo :

    Heel veel succes Henk. Ik denk dat je wel weer een paar mooie weken zult krijgen. Jammer voor de volvo. Maar gelukkig een vervanger... Ik ga de blog zeker lezen..


  • 21 Mei 2024 - 21:34

    Siska:

    Hoi Henk en Edcdy,

    Wat goed dat jullie je reis gaan vervolgen. Helaas wel wat tegenslag dus, maar op de een of andere manier hoort dat bij jullie[e-1f60f]. En weer door. Ik hoopelijk kan de gouden koets weer gerepareerd worden. Houd de moed er in en vooral veel plezier. Liefs van Siska


  • 21 Mei 2024 - 22:01

    Eddy:

    Morgen weer met frisse moed verder.En nu zonder pech!


  • 21 Mei 2024 - 22:02

    Wilco:

    Zet um op Henk. Zonder wrijving geen glans


  • 22 Mei 2024 - 07:30

    Jolanda :

    Leuk te horen dat jullie weer op pad gaan om de reis af te maken. Jammer van de Volvo maar jullie kunnen wel weer verder. De gouden koets is vast in goede handen. Op naar jullie avontuur. Benieuwd naar jullie verhalen. Succes mannen!


  • 22 Mei 2024 - 09:05

    Terry :

    O jeetje, da's wel even pech, maar gelukkig dat jullie met een andere auto verder kunnen, zet 'm op!


  • 22 Mei 2024 - 17:17

    Tineke Wolters :

    Heel veel plezier met de rest van de reis!


  • 22 Mei 2024 - 20:45

    Dirk Hoogland :

    Mannen van Stavast! Alles zal rechtkomen. Veel succes en plezier samen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 4856

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: