Valence - Reisverslag uit Valence, Frankrijk van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Valence - Reisverslag uit Valence, Frankrijk van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Valence

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

22 Mei 2024 | Frankrijk, Valence

22 mei 2024

We zijn in Valence. Vanochtend met een taxi onze leenauto opgehaald, 70km vanaf Keulen Contract ingevuld en ondertekend om 08:50……..ja dus 10 minuten te vroeg want pas vanaf 09:00 ging het contract in.

Alles moest overnieuw. [e-1f633]

Na eindelijk te zijn vertrokken, verkeerd gereden in Luxemburg, ook nog vlak bij Valence de afslag gemist.

Vooral een reisdag met de auto. Morgen hopen we in Uña aan te komen


  • 22 Mei 2024 - 22:49

    Eddy:

    Goed bezig gewoon doorgaan, en ik hoop dat je er morgen bent


  • 22 Mei 2024 - 22:53

    Guido & Mechteld:

    Dan had je 10 minuten langer op bed kunnen blijven liggen!


  • 23 Mei 2024 - 08:00

    Rosa :

    Haha, maar de auto rijdt in ieder geval nog!


  • 23 Mei 2024 - 10:54

    Siska:

    Jeetje Henk, wat een geneuzel over 10 minuten

    [e-1f913]nog even dan zitten jullie hopelijk lekker op de fiets.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Valence

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 4123

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: