Uña, morgen fietsen - Reisverslag uit Uña, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Uña, morgen fietsen - Reisverslag uit Uña, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Uña, morgen fietsen

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

23 Mei 2024 | Spanje, Uña

23 mei 2024

Vanochtend zijn we vertrokken om kwart voor acht.

De reis is prima gegaan. Om half 12 waren we in Spanje en besloten we om via Zaragoza naar Uña te gaan. Het eindpunt van vorig jaar en begin van nu. Het land van windmolens, Cervantes,Don Quichot en Sancho Pancho.

Ga nog even Huub van der Lubbe. Het landschap onderweg evenals het weer is prachtig. Heerlijk gegeten onderweg, Menú Diari.

Morgen beginnen we te fietsen, naar Cuenca en verder naar Andalusië.


  • 23 Mei 2024 - 20:33

    Nico:

    Succes morgen. Doe voorzichtig


  • 23 Mei 2024 - 21:09

    Jolanda :

    Fijn dat jullie er zijn. Succes met de tocht.


  • 23 Mei 2024 - 21:39

    John:

    hahaha....Menú Diari. Ik wil er dan ook een foto van zien Henk ;-) Altijd lekker daar.


  • 23 Mei 2024 - 21:48

    Rosa:

    Morgen gaan we fietsen, morgen gaan we fietsen, morgen gaan we fietsen, morgen gaan we fietsen… (heb je het morgen lekker de hele dag in je hoofd, hahaha) ‘lang, kort kort kort kort)


  • 23 Mei 2024 - 22:30

    Dirk :

    Het feest gaat beginnen. Veel genot onderweg!@

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Uña

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 4124

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: