Zware dag - Reisverslag uit Olmedilla de Alarcón, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Zware dag - Reisverslag uit Olmedilla de Alarcón, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Zware dag

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

24 Mei 2024 | Spanje, Olmedilla de Alarcón

24 mei 2024

Een zwaar dagje voor mij. Eddy moeiteloos, is immers op de brommer.

Veel hoogtemeters, 1000 en ook nog 103 km. Prachtige omgeving, heel rustigemooie wegen en natuur. Prachtig weer ook. Onderweg menu del dia in Valera de Abajo. We kregen Lomo, geen idee wat dat is, ik dacht lam, dus deed een lam na, de herbergierster maakte daarop een knorrend geluid. Varken dus. Maar het was heerlijk allemaal. Naast ons werd met veel lawaai een verjaardag gevierd. Op de camping aangekomen dacht ik eerst kan ook wel zonder tent slapen. Zo moe, drie bidons leeggedronken, kan nu pas weer plassen. Best een beetje uitgedroogd. Morgen naar Barrax


  • 24 Mei 2024 - 20:21

    Nico:

    Goed blijven drinken hoor!


  • 24 Mei 2024 - 21:17

    Wilco:

    Menu del Dia, eindelijk :-)


  • 24 Mei 2024 - 21:43

    Dirk-Jan:

    Lam is cordero - en google translate is je amigo (ik ben wel eens achter een bord varkenspoten terechtgekomen omdat ik het varken wel, maar de poten niet, begrepen had in manitas de cerdo). Heel veel fietsplezier nog, jullie zitten in een prachtige omgeving.


  • 24 Mei 2024 - 22:17

    Eddy:

    Goed bezig Henk, morgen weer lekker op pad. Denk je wel om je gezondheid


  • 24 Mei 2024 - 22:35

    Gerard :

    Veel succes en plezier verder


  • 25 Mei 2024 - 09:39

    Dirk:

    Is het mogelijk om een foto van Eddy en zijn brommer te zien? Ons voorland wat bekender maken...


  • 25 Mei 2024 - 11:03

    Siska:

    Wat een prachtige foto's. Ik ben ook wel benieuwd naar de brommer van Eddy.

    Dat zo'n ervaren wielrenner dat nog overkomt, niet genoeg drinken[e-1f635]

    Is Eddy overigens wel bij je? Ik mis foto's van hem ??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Olmedilla de Alarcón

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 4956

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: