La Roda - Reisverslag uit La Roda, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu La Roda - Reisverslag uit La Roda, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

La Roda

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

25 Mei 2024 | Spanje, La Roda

25 mei 2024

La Roda zijn we nu. Het was een vlakke route vandaag. Grotendeels langs een irrigatie kanaaltje. Veel olijfbomen en druiven. De fietsen gestald in een schuur van het hotel. Een boodschappen karretje was voorhanden, hup alle tassen erin en naar de kamer. Een heerlijk biertje natuurlijk en nu rusten voor alles wat morgen op ons pad komt. Nog geen nieuws over de auto. Nog niet gediagnosticeerd.


  • 25 Mei 2024 - 19:17

    Eddy:

    Eet smakelijk lekker broodje met ham, en een lekker biertje. Top morgen weer vroeg op en genieten


  • 25 Mei 2024 - 20:45

    Dirk :

    Ben je wel met Eddy op weg? Ik heb hem en zijn stalen ros nog niet gezien....


  • 26 Mei 2024 - 13:50

    Jolanda :

    Een vlakke route is dan wel weer fijn na een zware dag! Succes morgen.


  • 26 Mei 2024 - 15:50

    John :

    @Dirk.....dat vroeg ik me ook af. Is ie niet stiekem alleen? Iig weer een mooi dagje zie ik. Wij zijn ook al weer met de voorbereidingen van Calpe 2025 begonnen.... Je hoort binnenkort wel wat we bedacht hebben. [e-1f609]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, La Roda

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 6517

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: