Andalusie - Reisverslag uit Hornos, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Andalusie - Reisverslag uit Hornos, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Andalusie

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

27 Mei 2024 | Spanje, Hornos

We zijn in Andalusië. Even voorbij Cortijos nuevos op camping Montillana.

Zitten nu aan een biertje, vanmiddag een salade Cesar. De route was simpel, weer heerlijk over een via Verde gravel route. Gisteren lukte het uploaden van foto’s niet, zien hoe het vandaag gaat. Eddy’s fiets begint steeds meer te piepen, lijkt op remblokken of remschijf krom. Maar een fietsenmaker zoeken in Garzola, gaan we morgen heen. Een soort uitvalsbasis voor alle Andalusië fietsers, hier maak je de keuze of eerst Cordoba en Sevilla of eerst Granada.

Wordt een zware dag, een Mt Ventoux klim aan het eind. Je zult het morgen horen hoe het was.


  • 27 Mei 2024 - 18:59

    Nico:

    Hopelijk kunnen ze Eddies fiets maken


  • 27 Mei 2024 - 19:15

    Eveline:

    Succes met de piepende fiets én met die zware klim. Proost alvast!


  • 27 Mei 2024 - 20:25

    John:

    beetje olie op de remschijf Henk? Dan is het piepen misschien voorbij.........


  • 27 Mei 2024 - 23:20

    Mikey:

    Succes jongens! Goed drinken...en anders een tandem?:)


  • 28 Mei 2024 - 00:22

    Eddy:

    Pech achtervolgt jullie wel. Hoopt dat het gauw weer is opgelost, en dan met frisse moed weer verder


  • 28 Mei 2024 - 07:44

    Guido & Mechteld:

    Succes vandaag pap! Leuk een mnt ventoux klim ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Hornos

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 6518

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: