el molino de la Laguna - Reisverslag uit El Horcajo, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu el molino de la Laguna - Reisverslag uit El Horcajo, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

el molino de la Laguna

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

26 Mei 2024 | Spanje, El Horcajo

26 mei 2024

Uit la Roda vertrokken na een ontbijt met dikke plakken cake en veel zoetigheid.

Desayuno heet dat. Koffie natuurlijk ook. We kwamen andere fietsers tegen die richting Girona gaan. Vrij snel lukte het om weer bij het irrigatie kanaal te komen via een gravelpad.

In Barrax even gevraagd naar een Consum en warempel de man fietste voor ons uit want moest ook naar de super. Steeds vroeg hij hoe laat het was. 10 uur ging het open.

Beetje fruit, stokbrood, kaasje, worst en water ingeslagen. Voor bij de koffie straks heerlijke koeken. De via Verde de la Siërra de Alcaraz is een oude spoorlijn. Via een stijgend gravelpad gaan we van 800 naar 1000 meter. Het stijgt heel rustig in 1-2-3 %

We komen aan in el Robledo. Comida in bar Nuevo. Twee biertjes, twee grote flessen water en een menu del dia. €36.

Nog 6 km een beetje op en af tot onze molen, waar we nu de route voor morgen uitvinden.


  • 26 Mei 2024 - 21:44

    Guido & Mechteld:

    Niet teveel zoetigheid hè!! Een menu del dia voor €36 klinkt als een mooie deal [e-1f603]


  • 28 Mei 2024 - 09:16

    Siska:

    Veel succes vandaag en hopelijk kan de fiets gesmeerd worden. Geniet er van. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, El Horcajo

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 6518

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: