Dag 10 - Reisverslag uit Fortanete, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Fortanete, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Dag 10

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

14 Mei 2023 | Spanje, Fortanete

Dag 10

Zondag 14 mei

Aangekomen in Fortanete, vanochtend twijfel over de route gaan we via de kust richting Valencia of toch langs de ruige bergen richting Teruel. We zijn een beetje bang voor regen, gisteravond was de voorspelling niet best, vanochtend weer veel positiever. Gelukkig is het droog gebleven, we hebben weer een heerlijk onderkomen, de fietsen in de garage, echter de temperaturen zijn niet echt Spaans te noemen. We kwamen langs het prachtige Cantavieja, gebouwd op een rots als een [e-1f985] nest. Na het colaatje, ging Eddy even zonder ondersteuning verder, ik in zijn wiel, we gingen heeeeel langzaam, viel bijna om, bleek het stekkertje van de accu niet helemaal goed te zitten. Onderweg ook gieren gespot. De klim naar de Puerto de Cuarto Pelado was goed te doen, aan stijgingspercentages tot 9. Morgen 75 km naar Teruel, weer 1200hm. Woensdag wordt Eddy gebeld door zijn arts. De knie is wat dikker aan het worden.


  • 14 Mei 2023 - 16:55

    Stefan:

    Rustdag nemen? Jouw tip aan mij was een paar jaar geleden om tijdig rustdagen te nemen! En dan lekker de he-le dag niets doen. [e-1f6cf]️


  • 14 Mei 2023 - 18:37

    Dirk-Jan:

    Ik zie dat jullie de Alhambra gevonden hebben. De Alhambra reserva 1925 (groen flesje) is helemaal een lekker biertje. Proost!


  • 15 Mei 2023 - 07:57

    Guido:

    Hopelijk gaat het goed met Eddy z’n knie [e-1f91e]


  • 15 Mei 2023 - 10:25

    Sjef Van Baast:

    Prachtig om al die verhalen te lezen van avonturen die je meemaakt tijdens zo'n meerdaagse/weekse/maandse trip! Een wereld van herkenning! En mooi om twee kanten van dezelfde medaille mee te krijgen op zowel fietsreismethenk als fietsreismeteddy. Hopelijk blijft het weer goed, en gaat de knie van Eddy het houden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Fortanete

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 6503

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: