Córdoba - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu Córdoba - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Henk Lammerts - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Córdoba

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

01 Juni 2024 | Spanje, Córdoba

1 juni 2024 zaterdag

We zijn aangekomen in Córdoba. Steeds op en af daardoor weer een respectabel aantal hoogtemeters. Ook een hele mooie rustige route, een heel stuk Via Verde, langs aanvankelijk olijfbomen, later werden dat granen als gerst, tarwe etc. Veel zonnebloemen en ook velden met koolzaad. In Córdoba hadden we de stadscamping op het oog, na veel heen en weer rijden en vragen bleek dat we er al een paar keer voor hadden gestaan maar dat de camping dicht is en niet meer bestaat. Al snel een appartement gevonden ook in het centrum, dikke prima. Ik heb mijn kabeltje gescoord bij El Cortes Ingles, calamares een biertje straks eten en de was draait. Morgen de stad verder verkennen en zeker Salmorejo gaan eten want de tips van Dirk-Jan zijn altijd voortreffelijk. De auto krijgt volgende week een nieuwe tandriem, niet de distributie riem, maar een andere, en dan afwachten dat hij het weer doet.


  • 01 Juni 2024 - 19:42

    Terry Goud:

    Haah Henk en Eddy, calamares met bier klinkt goed en fijn dat de auto weer gemaakt kan worden! Zonnige groet uit Vangueira, Portugal!


  • 01 Juni 2024 - 20:31

    Eddy:

    Goed aangekomen in Cordoba ( mooie stad) en goed nieuws dat de auto weer gemaakt kan worden, en nu maar hopen dat de kosten mee vallen. Heb van de oppas gehoord dat het goed gaat met Hopie


  • 01 Juni 2024 - 22:46

    Rosa:

    Mooie foto’s van de bloemen!


  • 01 Juni 2024 - 22:59

    Dirk :

    Het grote genieten lijkt eindeloos voor jullie. Ga zo door!


  • 02 Juni 2024 - 08:07

    Paul Salters:

    Mooie stad, vooral de Mesquita is indrukwekkend, een aanrader.


  • 02 Juni 2024 - 15:25

    Ger Haverkamp:

    Prachtig! Geniet ervan!


  • 02 Juni 2024 - 19:12

    Siska:

    Prachtige foto's En fijn dat er hoop is voor de gouden koets.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

VIP-member
Henk

Altijd met de auto zijn we als gezin naar vakantieplekken geracet, maar op de fiets het landschap en landen verkennen is meer de "menselijke maat". Ik heb twee kinderen en inmiddels een kleinzoon. Mijn Hella, waar ik 37 jaar een fijne relatie mee heb gehad is in 2018 ziek geworden en overleden in 2019. Ik ben nu gepensioneerd. Fietsen en klassiek gitaar zijn o.a. de dingen waar ik mijn dagen mee vul. Met Eddy heb ik al eens een kortere fietstocht gemaakt in 2019, samen met de honden. Deze komende tocht door mijn geliefd Spanje daar heb ik veel zin in.

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 6518

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 30 Juni 2023

Ronda España

Landen bezocht: